четвъртък, 5 май 2016 г.

In memoriam


Тези лебедови движения на ръцете запечатали завинаги  във възторга на детските ми очи се превърнаха в едно от най-силните откровения в живота ми!Музиката е най -съвършеното изкуство. Всеки тон е миг, който завинаги променя реалността и никога не се повтаря. Да му позволиш да премине през теб, да те хвърли директно в центъра - там където тялото започва да се движи само, а душата отлита някъде и всичко наоколо спира да съществува, да успееш да го уловиш и пресъздадеш с движение е благословия.

За едно небесно творение живяло между човеците! За един от първите ми детски спомени, за жената пробудила у мен копнежът за съвършенство, за тази която ми показа, че танцът е начин на изразяване и ме накара да поискам да мога да го използвам като такъв! За съвършената Мая Плисецкая!



Вече от година тя танцува с ангелите!
Но нейната Кармен, преобърна завинаги представите на хората за класическия балет.
А нейната Одета, завинаги се превърна за мен във врата към чудния свят на детските спомени където вълшебствата оживяват във възхищението.

Благодаря ти Мая, че откри пред мен този свят на копнеж и блаженство! Поклон! Нека душата ти лети и танцува лека и прекрасна в океана на космическата музика!

Няма коментари:

Публикуване на коментар